Adel
Akhir Tahun Is Ohsem^^
Sunday 18 November 2012 • 01:48 • 0 comments

Assalamualaikum , hai peeps ! actually lama dah tak update blog nie. *busy ok busy* 
waktu hari last sekolah , aku and geng aku da snap beberapa gambar. nak tengok ?
sila scroll down ke bawah :)

Di sini , saya ingin sertakan beberapa gambar :

aton and fatin

muka baru lepas tereyak sewaktu salam ukhwah

heee

aku sayang depa semua nie


my geng
piss !

mat roihh omeyy

wuwuwu :)


aaa, suka gambr nie.

we're crazy and we know it

ohyeahh


gambar nie candid k


fatin memang dah tak betul :p

action semata mata

*.*

saja nak tunjuk sijil :p

nurul pejam mata


nah , bungaa :3


ijah buat muka duckface :3

aku paling tinggi.muahahaha


lalalalala
kami bertiga

mereka berkawan


aku sayiang budak nieh

fatin cakap kucing tu ada moustache :3


muka fatin dah mcm kucing aku tengok :p


aceceyy

beton !


di sebalik pokok.

nurul and fatin


wuhuuu

kami sama sama comel *sila muntah pelangi*


aku sayang diorang semua dah macam adik beradik aku sendiri :*
only that. penat tunggu upload dah nak dekat dua jam. tahu tak ? hahaha
okbyeee. Assalamualaikum :)







Welcome to Adel world . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;>

Diary About Link Stuff


Template By: Umi Humaira
Big helped: Mr Google
Owner: Cik Adel